TILMELDING

6 ugers forløbet - fra idé til web. Næste holdstart: 1.februar 2019.

*Ved tilmelding inden 24.december giver vi dig en ekstra plads med i prisen som du kan dele med din BFF/BBF (Psst. best business friend). Gerne med én der har spirende business drømme som dig selv.

Navn *
Navn
Betaling opkræves når din tilmelding er registreret. Vælg om du ønsker at betale 4375,- som engangsbeløb eller del betalingen op i 2 rater.

Ofte stillede spørgsmål:

  • Hvor mange timer ugentligt skal jeg regne med at bruge på forløbet? Svar: Du bestemmer selv hvor meget tid du investerer i forløbet. Men sætter du bare 1-2 timer af ugentligt når du rigtig langt - og du vil indenfor den tidsramme også være i stand til at løse de fleste af forløbets opgaver. Nogle uger er der mere end andre, men du kan altid logge ind i det pågældende modul og arbejde videre fra dér hvor du er nået til. Derfor oplever vi også at mange med arbejde ved siden af og mødre på barsel tager vores kursus.

  • Hvordan foregår det - sådan rent praktisk? Skal jeg være online på bestemte tidspunkter? Svar: Du modtager din adgang til det ugentlige modul hver fredag inden kl. 12.00. Adgangen sendes ud på mail sammen med din personlige adgangskode. Du logger ind når du er klar. Så du behøves altså ikke at sidde klar ved skærmen på bestemte tidspunkter. Alt materialet er tilgængeligt når du logger ind i det pågældende modul. Hvad end du gør det den dag adgangens sendes ud - eller senere.

  • Hvor længe har jeg adgang til modulerne og undervisningsmaterialet? Svar: Du har i princippet adgang så længe du ønsker. Vi har ingen tidsbegrænsning på. Dog skal du være opmærksom på at din gratis prøveperiode til Squarespace (som er det program vi bygger websites, blogs og webshops i) udløber efter 6 måneder.

  • Skal jeg have nogle særlige evner inden for (web)design, iværksætteri eller tech for at kunne være med? Svar: nej, det eneste du skal sørge for er kaffe i koppen og wifi. Vi guider dig igennem alt du har behov for og hjælper dig i mål med dit website. Du behøver derfor hverken at have erfaring med at bygge og designe web eller at have erfaring med iværksætteri. Vi holder dig i hånden fra start til slut. De fleste som starter på vores forløb har ingen erfaring med webdesign og kun lidt eller slet ingen erfaring med iværksætteri.

  • Hvad er min relation til de andre business byggere? Svar: Alle business byggere (både fra nye og gamle hold) er samlet i vores lukkede Facebook gruppe. Her sparer vi med hinanden, deler tanker, spørgsmål og hjælper hinanden undervejs. På den måde får du også et super dedikeret netværk med af andre kreative kvinder som dig selv der har kastet sig ud i at starte deres eget og bygge web til deres idé.

  • Hvad hvis der er noget jeg ikke kan finde ud af? Svar: så skriver du til os eller i den lukkede Facebook-gruppe. Og så løser vi det sammen - hvad end det er tekniske udfordringer, tanker om din forretningsidé, design-spørgsmål eller noget helt andet.

  • Er der udgifter udover prisen på forløbet? Svar: Meget få. Du skal købe dit eget domæne undervejs i forløbet (vi guider dig ;-) ) Vi anbefaler du køber det gennem godaddy hvor prisen for et domæne ligger på omkring 50 kr. Når du skal have dit website, blog eller online shop live skal du betale for at bruge Squarespace. Vi kan tilbyde dig 6 måneder gratis prøveperiode som en særlig BYG DIN BUSINESS fordel. Men når din side skal offentliggøres er det et must at du betaler for at bruge Squarespace. Prisen ligger på omkring 60 kr pr måned for et basiswebsite og du får 20 % rabat på første år når du opretter dig gennem os.

  • Har andre spørgsmål til forløbet? Så tøv ikke med at skrive til os :-)